Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail of per regulier post.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens

Telefoonnummer: +31 15 213 96 61
Onze telefonische helpdesk is bereikbaar van dinsdag tot vrijdag van 10:00 tot 16:00.

Afhandeling

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met stichting Webwinkelkeur (www.webwinkelkeur.nl) waar Allesvoordefiets.nl bij is aangesloten, deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, Dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).