uw mening

Retourneren

Retour procedure zonder account

Het retourneren van een product zonder account kan in gang gezet worden door een mail te sturen via het contactformulier, vermeld in deze e-mail de volgende gegevens:

  • Het factuurnummer
  • Het producten waar het om gaat
  • Het aantal dat u wilt retouneren

U zult van ons de retourprocedure per e-mail ontvangen.

Retourprocedure met een account

Als u een account heeft kunt u zelf de retourprocedure starten. Dit doet u door in te loggen rechtsboven in de website en daarna in het linker menu bij mijn account op retourneren te klikken. Hier krijgt u een overzicht van alle producten die u besteld heeft. Als u het aantal aanpast heeft van de producten kunt u de retourbon afdrukken. Op deze bon staat alle informatie voor het terugsturen van de producten.

U ontvangt van ons een e-mail terug met de retourprocedure.

Reden van retourneren

U bent bij ons niet verplicht een reden op te geven waarom u uw product wenst te retourneren. Wij proberen altijd onze dienstverlening te verbeteren en zijn daarom benieuwd naar uw ervaringen en reden van retouneren.