Veelgestelde vragen

Klantenservice per telefoon:

+31 15 213 96 61
Onze telefonische helpdesk is bereikbaar van dinsdag tot vrijdag van 10:00 tot 16:00

Klantenservice per e-mail:

Via het contactformulier kunt u vragen stellen.

Veel gestelde vragen

1 Welke betalingsmiddelen accepteren wij?

Wij accepteren de volgende betalingsmiddelen:

  • - iDeal
  • - Mistercash
  • - AfterPay

Wij hebben geen overeenkomst met creditcardmaatschappijen!

2 Ik wil mijn bestelling afhalen, is dit mogelijk?

Het afhalen van producten en/of bestellingen is bij ons niet mogelijk.

3 Een artikel is niet op voorraad, wanneer is het weer leverbaar?

Als een artikel niet op voorraad is en u zou toch graag willen weten wanneer het weer te bestellen is via onze webshop, dan kunt u via de knop bij het artikel; ‘stel een vraag over...’ de vraag stellen over het product. Wij kunnen u dan een indicatie geven, ook hebben wij de mogelijkheid u een seintje te geven wanneer het product weer bij ons op voorraad komt, hiervoor kunt op de knop 'aanmelden' klikken bij het product.

4 Wat is de levertijd van een product?

Bij elk product staat aangegeven wat de levertijd is, gemiddeld is dit 1 a 2 werkdagen.

5 Hoelang is de herroepingstermijn?

De herroepingstermijn is wettelijk vastgesteld op 14 dagen. Indien u uw bestelling wenst te retourneren kunt u gebruik maken van de retourprocedure.

6 Wat zijn de verzendkosten?

Verzenden in Nederland

Bij bestellingen vanaf € 100,- is de verzending gratis!
Bij bestellingen  t/m € 100,- wordt € 4,95 verzendkosten gerekend.

Verzenden naar België

Bij bestellingen vanaf € 25,- wordt € 7,95 verzendkosten gerekend.
Bij bestellingen tot € 25,- wordt € 9,95 verzendkosten gerekend.

7 Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Deze worden soms geweigerd door Spamfilters.

U kunt uiteraard ten allen tijde contact met ons opnemen om na te gaan of wij uw bestelling al ontvangen en verwerkt hebben.

8 Een product werkt niet?

Mocht een product niet werken stuurt u ons dan een mail via het contactformulier We nemen dan z.s.m. contact met u op en zorgen voor een oplossing.

9 Heeft allesvoordefiets.nl ook een winkel?

Nee, wij hebben geen winkel.

10 Er zijn verkeerde artikelen geleverd?

Wij verzoeken u in dit geval z.s.m. contact met ons op te nemen.

Wij geven er de voorkeur aan dat u de bevestigingsmail beantwoordt zodat wij direct alle gegevens beschikbaar hebben bij uw bestelling!

Indien u in die mail vermeld wat er aan de geleverde goederen niet klopt zullen wij dit zo snel mogelijk beantwoorden en een passende oplossing aanbieden.

11 Transportschade

Helaas is transportschade een onderwerp waar wij hard tegen vechten maar niet kunnen voorkomen.

Wij verzoeken u dan ook, indien mogelijk, foto's van de beschadigingen aan ons door te mailen.
Vermeld hier a.u.b. het factuurnummer en andere relevante gegevens.
Afhankelijk van de beschadiging zullen wij dan de juiste actie ondernemen.

12 Kan ik mijn product ruilen?

Allesvoordefiets heeft er voor gekozen om geen gebruik te maken van ruilen. We vinden namelijk dat een ruilprocedure voor zowel de klant als voor ons vaak een onnodig en omslachtig proces is.


Wil u de schoenen toch liever een maatje groter, of vind u bij nader inzien een zwart shirt toch mooier dan een blauwe? Retourneer dan het oude product via onze Retourprocedure en plaats via onze site vervolgens een nieuwe bestelling voor het juiste product. Het openstaande bedrag van uw retourzending wordt na ontvangst gewoon op uw bankrekening teruggestort. De retourkosten zult u wel zelf moeten betalen.

13 Wat is de retour procedure?

Bekijk hier onze retour procedure.

14 Wat zijn de algemene voorwaarden?

Bekijk hier onze algemene voorwaarden.